Minecraft 1.2 a další novinky za poslední měsíc

Tak a je to tady, vyšla nám verze 1.2. Seznam změn je poměrně úctyhodný, i když už nic revolučního od 12w08a:

  • Novy biom džungle, který má:
    * má vlastní typ dřeva, listí a sazenic
    * Zde se taktéž nalézá nový mob ocelot (divoká kočka), kterého lze ochočit použitím ryby na kočku domácí
    * Po psím víně lze nyní šplhat, pokud se plazí po pevném bloku a není volně v prostoru
    * Nový typ vysokého stromu (zasadit 4 saplings, použít bone meal..)
    * Pro vygenerování džungle je třeba vygenerovat nový svět. Do starých se nebudou generovat
  • Byla zdojnásobena maximální výška pro stavění. Nyní lze stavět až 256 bloků vysoko! (generátor světa se nemění, svět zůstává generován 0-128)
  • Žebrříky mají zpět kolizní box (tzn. zadržují moby, itemy, vodu atd.)
  • Dispensery se spawneggy spawnuji moby, namísto eggu, spawneggy jsou stackovatelné
  • Mobové nyní s malou pravděpodobností dropují cenné itemy
  • Vesničani pobrali rozum, mají obranu (nový mob Iron Golem) a děti, zombíci v noci pořádají nájezdy na vesnice.

  • Půlbloky a schody lze nyní pokládat vzhůru nohama! Plus přidán do creative jeden nový kamenný blok.
  • Všichni mobové pobrali trochu inteligence a již nebloudí bezduše světem. Jsou chytřejší a bez sebevražedných tendencí (neskáčou z útesů, do lávy, apod..)

 

Trailer

[media url=http://www.youtube.com/watch?v=pRZQiCCIqiE&feature=player_embedded]

Mojang zaměstnal 4 hlavní vývojáře Bukkitu

Trochu příjemnější změna pro majitele serveru že Mojang si nakonec nechal říct a snad už konečně
poskytne reálné api
pro výrobu server pluginů a klient modů. Prakticky to znamená, že s 1.3 se už
nebude čekat měsíc na upgrade serveru, ale nové verze hry se budou koordinovat tak, že základní
pluginy budou pokud možno fungovat hned.

Technicky vzato to ale znamená, že Bukkit už nebude opensource – nebude již k dispozici zdrojový
kód a vývojáři budou svázáni API, které jim nadiktuje Mojang. V tuto chvíli to působí v jejich řadách
mnoho pobouřených reakcí,
jak to dopadne se teprve uvidí.

Bukkit 1.1-R5

Vyšel nový Recommended Build Bukkitu, bohužel taktéž s drastickými změnami pro pluginy. Například nefunguje nic z LogBlock/HawkEye/BigBrother – to jsou pluginy co bonzují, kdo kdy a jak změnil kterou kostku.

Souvisí to s přípravou na přechod na 1.2 a eventuální přechod na Mojang API – začlo se s „okrajováním“ starého kódu, který nebyl napsán lidmi ze „současného“ Bukkitu a celkově je z toho pozdvižení mezi vývojáři – predevším proto, že se tím znefunkční stovky pluginů, které dosud běžely bez problémů.

A co to znamená především pro hráče? V nastávajících releasech a možná už v 1.2 lze očekávat více problémů se servery než obvykle, než se dá všechno do pořádku. Na druhou stranu po tomto velkém třesku budou teoreticky další upgrady pro běžné hráče takřka neviditelné, až na nové možnosti ve hře, samozřejmně.

  • Až na ten Bukkit dobrý.

  • VojaMaster

    vzácné předměty?

  • Juhhuuuuu

  • VojaMaster

    Taky přibyl zvuk lávy a mineshafty se negenerujou ve „vzduchu“ ,ale mají podpěry.

  • czaubicek1cz

    cs hele on us minecraft1.2 vysel jestli jo pls napsite mi kde se stahne diky cs hrac aubicek11

  • czaubicek1cz

    cs hele on uz minecraft1.2 vysel? jestli jo poslete mi stranku ke stahnuti diky cs czaubicek1cz

  • czakubicek dej si force update

  • mam 1.2.2 a neexistuje zadny CZ server na ktery bych se mohl pripojit mate nejaky napad ???

    odepiste pls

  • StavitelSveta

    Zrušení pluginů jako HawkEye ? Do koše s nima !!!!!! Mojang zase diktátoruje !!

  • Robert Noname

    Redaktoři naučte se správně překládat a nešířit tu bláboly!
    * Pro vygenerování džungle je třeba vygenerovat nový svět. Do starých se nebudou generovat 
    Kravina na entou!Na mc wiki pisou ze: Jungles will only generate in chunks generated after 1.2.1
    a to neznamena ze se nebudou generovat ve straem svete!Jen je treba jit dal za hranice vygenerovaneho sveta a nechat generovat novej svet.MC wiki je propojena s mojangem a nic ze jungle ve starem svete se negeravat nebude tak tam nepisou.

    • Vergis_CZ

      Jeb přímo prohlásil, že ve starých mapách se nový terén generovat nebude, aby nedošlo k narušení generace světů. Ve chvíli, kdy se psal tenhle článek, ještě nikdo nevěděl, jestli to tak opravdu bude (a nebyl důvod tomu nevěřit).
      Zdá se, že díky anvilu tohle nakonec odpadlo, a nikde se o tom nic oficiálního pokud vím nepíše. Jestli tomu tak opravdu je, je to jen dobře.

      Takže si jdi laskavě trollit jinam, nikoho tu nezajímáš a tyhle věci se dají prezentovat i slušně.

      • Robert Noname

        ja tady netrolím,mě de jen o to aby se tady ostatní neoblbovali…

    • Trolololol :)))) Nic se tu negeruje (viz. 1 řádek od spoda) :D

  • Kde 1.2 udpatnu?

  • mám 1.2.3 a too many items co mám udělat když mě to tam píše musí se převést

    • Adam Dvořák

       Normálně zvol „Hrát“ ono se to samo převede :)

  • Ale stejně je tam chyba, generátor se mění, nyní se světy generují v Anvilu (zcela něco jiného než původní)

Přihlásit se...

Zapomenutéheslo ?

Registruj se u nás!

Indikátor síly Hesla

Your password must be at least 8 characters long. To make your password stronger, use upper and lower case letters, numbers, and the following symbols !@#$%^&*()


Před registrací se ujistětě že jste napsali správný email a že v něm máte nějaké místo, hlavně uživatelé seznamu.