Zrod draka: část 6. a BONUS! (Adventure mapa)

[singlepic id=712 w=700 h=77 float=center]

Království Irrion.

Dříve součást Impéria Morsar.

Sídlo barbarských králů severu.

Praví se, že právě na tomto místě nalezl Stratég Thecio posledního z trpaslíků.

Stalo se tak poté, co nalezl princeznu Inyare a rozdělil svou družinu.

Pokud se tedy dá věřit mýtům.

(Mýty a legendy země Irrion, předmluva)

„Zatracená zima!“

Princezna očividně ztrácela náladu.

Nedivil jsem se jí. Plazili jsme se do kopce, zavátého sněhy a bičovaného větry a to člověka nikdy příliš nepotěší. Přestože jsme si najali průvodce, šli jsme pekelně pomalu. Shaggred byl mohutný muž, možná o hlavu vyšší než Hwindar, a přinejmenším stejně mohutný, byl to vlastně ten největší člověk, jakého jsem kdy viděl a v horách se vyznal, princezně však z nějakého důvodu nebyl sympatický. Ve skutečnosti se sice neměla čeho bát, muž byl jen jeden a jeho zbraní byla jen kamenná sekera, přesto si jej při každé příležitosti podezřívavě prohlížela.

„Konečně,“ zafuněl Gersitir a vyčerpaně se posadil na hroudu sněhu. Byli jsme na vrcholu. Nebyl z nejvyšších, ale měli jsme z něj krásný výhled. Hodil jsem svůj ranec na zem, až v něm obsidiánové pláty zaskřípaly a posadil jsem se vedle kováře.

Černofialovou zbroj jsem vyzkoušel, jednou v noci, když ostatní spali. Létání je krásné, ale ještě jsem se ho nenaučil ovládat. Krom toho, potřebuji průvodce, abych se dostal k trpaslíkovi, nehledě na to, že musím chránit princeznu.

„Kam teď?“ zeptal jsem se obra. „Rovnou dolů,“ zasmál se Shaggred: „ale na opačnou stranu hor.“ Mávl svou tlapou někam před sebe. „Jednou jsem trpaslíka viděl, proměnil si celou horu v pevnost. Žije tam už pár let a s nikým se nestýká. Vezmeme to vododráhou.“

„Vododráhou?“ princezna se zamračila: „co to je?“

Obrovitý horal beze slova ukázal na horskou říčku, stékající do údolí.

„To myslíš vážně?“ princezna neměla daleko k hysterii. Koneckonců, i Gersitir při pohledu na strmě se svažující tok mírně pobledl. Ani já jsem neměl daleko k obavám, ale Hwindarův pohled byl plný šílené touhy tuto cestu vyzkoušet. Co jsem jej znal, nebál se ničeho a nikoho. „Je to… bezpečné,“ hledal Irrionec chvíli to správné slovo: „a rychlé. Ten tok je upravený pro malé čluny. A voda nezamrzá. Koryto je podložené těmi svítícími Netherskými kameny. Navíc se díky tomu dá cestovat i v noci.“

„V noci? Který hlupák to kdy zkoušel?“ neovládl se Gersitir.

„No, tak třeba já,“ usmál se horal.

„Dobrá, pojedeme vododráhou,“ rozhodla princezna. Krev císaře se přece jen nezapře. Gersitir sice hlasitě bručel, ale nakonec Shaggredovi uvěřil. Došli jsme až k nástupnímu místu a vklouzli jsme do člunů. Horal zatáhl za páku. Bál jsem se, že písty budou zamrzlé, ale nakonec se před námi vodní branka rozevřela.

Byla to šílená jízda.

Mírně se to podobalo rychlodráze, bylo to však mnohem nebezpečnější. Princezna ani jednou nezaječela, Gersitir však celou dobu hlasitě klel a Hwindar se smál. Já jsem se snažil zůstat klidný, přestože člun sebou házel a často téměř narazil do břehu. Vítr nám svištěl okolo uší a proudy vody nás strhávaly dál a dál, dolů ze svahu.

A pak jsme zničehonic byli dole.

Hwindar se usmíval: „Nezajdem si tam ještě jednou?“ slyšel jsem ho říct, zatímco jsem se soukal z člunu. Gersitirovi se na tváři zračila čirá úleva a princezna se dokonce trochu usmívala. Popravdě řečeno bych to také možná ještě někdy vyzkoušel, ale v létě. Od mrazivého větru mi obě tváře zmrzly na kost.

K trpaslíkovi jsme dorazili nazítří.

Shaggred se s námi rozloučil několik hodin předtím a odešel s našimi smaragdy. Bylo jich více, než se obvykle platilo průvodci, přesto jsem měl dojem, že jeho služby byly cennější. Princezna nakonec jeho odchodu skoro litovala. Horal však zůstat nechtěl; do léta ještě zbýval nějaký čas a kšeft je kšeft.

Došli jsme až k bráně do hory, ale ta byla zavřená.

Strávili jsme tam několik hodin, ale jakkoli jsme volali, cokoli jsme zkoušely, vrata se ani nehnula.

Pak se to stalo.

Z lesa se náhle vynořila skupina pěti mužů.

Drak a plamen.

„U Notche!“

Hwindar pokročil dopředu a Gersitir vytáhl kladivo.

Jednoho z nich jsem poznal: „Kapitán Erenion,“ nesl nějaký vak.

Opovržlivě se uklonil: „Stratég Thecio,“ usmál se: „vezmu si vaši hlavu. Jo a tu princeznu taky.“

Podíval jsem se těm mužům do očí. Herobrine buď zatracen, tohle jsou zabijáci.

„Předpokládám, že tomuhle jste zaplatili vy,“ s vaku se vykutálela Shaggredova hlava. „Zabil Deinala,“ poznamenal kapitán, „nepříjemný tvor.“

Hodil jsem princezně svůj luk a šípy, zatímco jsem vytáhl svou hůl. „Za císaře! Pro říši!“ moji muži se vrhli vpřed a já s nimi. Mohl jsem jen doufat, že princezna umí zacházet s lukem. „Ulgrich! Vynion!“ zařval Erenion a jeho muži vytáhli své zbraně.

Mezi princeznou a Erenionovým lukostřelcem se rozpoutal střelecký souboj. Gardista byl zkušenější, princezna však měla lepší luk.

Hwindar bojoval se dvěma protivníky najednou. Stal se personifikovanou Zuřivostí a jeho útoky se rozmazaly v jediný ocelový vír.

Gersitir bojoval s jedním gardistou, pomáhal mu však Smradlavá obluda. V gardistovi jsem poznal jednoho z těch, které jsem kdysi mlátil do přilby. Měl jsem ho zabít.

Erenion omráčil Přetáhnu tě holí už na začátku našeho souboje. Byl rychlý a měl výbornou techniku. Velice nebezpečný člověk, pomyslel jsem si.

Pak se brána za námi se zaskřípěním otevřela.

Za bránou na nás číhala temná propast.

Vedl přes ni kamenný můstek, široký jen pro jednoho člověka.

Na jeho konci stál trpaslík, oděný v kroužkové zbroji, se sekerou u boku.

„Jsi stratég Thecio?“ zavolal na nás.

„Ano!“ zařval jsem mezi dvěma kryty.

Rozběhl se přes můstek.

Hwindar již zabil jednoho ze svých protivníků a zrovna si vyměňoval zuřivé údery s tím druhým. Princezna zasáhla svého protivníka do nohy a zrovna se kryla za osamělým stromem. Gersitir byl zraněný, ale přesto se stále oháněl svým kladivem.

Erenion se oháněl svým mečem, jako by byl dřevěný a roztříštil mou hůl na kusy. Kéž bych si stihl nasadit obsidiánovou zbroj, napadlo mě, zatímco jsem vytasil svůj posílený meč. Schytal jsem od kapitána jednu ránu, ale ta jen sklouzla po mém pancíři.

Trpaslík doběhl k nám. „Pomož jí!“ zakřičel jsem, přestože jsem si v tomto směru nedělal žádné naděje.

Trpaslík pomohl.

Rozběhl se ke střelci, který držel princeznu v šachu a zamával sekerou.

Byl stejně rychlý, jako Hwindar.

Střelec neměl nejmenší šanci – trpaslík jej jednoduše rozsekal.

Gersitir skolil svého protivníka.

„Teinine!“ zařval Erenion a zuřivě bodl Gersitira přímo do břicha.

To mě dohřálo.

„Morsar!“ zařval jsem a nabral jsem kapitána mečem.

Zbroj to vydžela, ale síla úderu jej srazila přes okraj propasti: „U Netheru.“ Zaklel jsem a klekl jsem si ke kovářovu tělu.

Hwindar konečně skolil posledního protivníka.

Padl na mne stín.

Trpaslík.

„Tvůj přítel bude žít,“ řekl tiše.

„Je na čase si promluvit.“

ADVENTURE MAPA

(HLUBINY)

DOWNLOAD

Vítám vás u mého nového bonusu: Adventure mapy s názvem Hlubiny. Jde o spíše kratší záležitost, ale pokud chcete prolézt všechno, chvilku vám to sebere. Cestu ukazují Systémové truhly, Questové deníky, cedule a RS lampy.

V této Adventure mapě se stanete badatelem, bádajícím po zpola zničených komplexech Heetzigu. Tento komplex byl kdysi domovem pradávné civilizace. Proto se můžete těšit na luštění pradávných nápisů, překonávání pastí a prohledávání slují boj proti monstrům a zaslouženě nabyté poklady.

Mapa jede na gamemode 2 (Adventure mode), tj.nelze ničit ani pokládat bloky.  Nelze ukládat pozici na postelích, proto doporučuji ukládat pozici kopírováním složky savů. Některá místa jsou poměrně nebezpečná, pokud však vím, vše by mělo jít překonat.

Je možné, že vydám i více než jedinou verzi, zvláště pokud najdete nějaké chyby.

Mapa je kompletně v češtině (s výjimkou nápisů ve starém jazyce).

Každopádně prosím, komentujte, hodnoťte a bavte se.

 

  • Již dokončenou sérii Stín draka naleznete zde spolu s dokončenými díly Zrodu draka.
  • Stále probíhají jednání o zfilmování Stínu draka (a stále asi ještě chvíli budou).
  • Jen pro případ, že by to někomu ušlo, Zrodem draka skončí mé působení na serveru majncraft.cz, (avizovaný Pád draka se ruší) z důvodu časového vytížení. Doufám, že to pochopíte.
  • Zfilmování Života creepera bylo z neznámých důvodů smazáno ze serveru YouTube.
  • Adventure mapu Hlubiny můžete stáhnout odkazem pod nadpisem, nebo zde: ↓DOWNLOAD↓
  • Dotazy a návrhy můžete psát na e-mail Shadoe-Restalon@email.cz nebo do komentářů. S pozdravem Shadoe.
  • A s kým jednáš o zfilmování, můžu-li se zeptat?
    Podle toho se docela pozná, co máme čekat.

    Pokud jsi to už někde psal, tak se omlouvám, ale doteď jsem tvoje články moc nesledoval. Zaujala mě až ta adventure mapa :)

    Až budu mít čas, přečtu si i ostatní díly. Vypadá to na zajímavé počtení :)

    • Shadoe_Restalon

       Zdravím,

      O filmovou verzi se stará Flippy Reaper.
      Ještě budeme jednat o scénáři, pak má na řadu přijít trailer, no a pak výsledné dílo.
      Ještě jsem to nikam nepsal, ale čekal jsem, že se možná někdo ozve.
      Reakce na Život creepera byly docela kontroverzní.

      Adventure mapu jsem dělal poprvé – ale snad ještě ne naposledy.

      Díky za dotaz.

      • Co se lidem nelíbilo? /já to neviděl takže ani nevím jen mě to zajímá :D /

        • utheraptor

           Já osobně nemusel pisklavý dětský hlásek a celkově mě provedení spíše zklamalo, čekal jsem pohled první osoby…

          • Na pohled první osoby začínám být trochu alergický.
            Není sice potřeba kameraman navíc, ale pak je to celé takové roztřesené.
            Možná je to tím, že jsme tak natáčeli už Ostrov Zkázy a Word of Minecraft (popravdě WoM se mi moc nelíbí, ale je to improshow, tak co vlastně čekat), takže v tom vidím víc problémů než ostatní, ale pohled z první osoby se mi fakt hodí jen pro Let’s Playe a dílka, která člověk chce mít rychle za sebou.

          • utheraptor

             Zásadně nesouhlasím. Pokud je originální textová předlohá psána v první osobě, je logické, že i zfilmovaná verze bude tak řešena.
            Navíc k videu byl čten doslovně text předlohy, rovněž v první osobě, takže to ve finále působilo značně nekoherentně.

          •  No, nějak si to nedokážu představit, protože jsem to neviděl ani nečetl.

            Já zase nesouhlasím s tím, že když je to psáno z první osoby, že nutně to musí být z první osoby točeno.

            Záleží na zpracování. Je pravda, že pokud doslovně četli předlohu, divně to působit mohlo, ale kdyby byl scénář psaný pro třetí osobu, neviděl bych nejmenší problém proč to tak i nenatočit i kdyby předloha byla psaná z první osoby.

      • Zdravím,na filmu pracuji já,zatím jsem nic nenatočil,avšak mám vizi a za tou jdu. Chci točit,ale nechci být jako stovky další – dělat Let´s Playe apod. takže by jste mě mohli dát šanci :D . Teď jedu na táden k babičce,takže zapracuji na scénáři,po příjezdu objednám Notebook (Už mám vyděláno) a s Shadoem můžeme probírat scénář. Vydání 1. traileru tipuji na konec září až půlku října,2. trailer v listopadu a ke konci listopadu by Stín draka mohl být natočen i sestříhán.

  • Nebudu lhát. V té mapě je znát, že je od začátečníka. Moc se mi nelíbí. Je to takové suché.

    • Shadoe_Restalon

       No jo no.

      Snad tě potěší, že právě pracuji na novém updatu, který přidá větší využití redstoneových pastí v dalším novém komplexu.

  • Tvoje Minecraft povídky jsou prostě nejlepší :). Vždycky se do nich dokážu vžít, protože jsou fakt super.

Přihlásit se...

Zapomenutéheslo ?

Registruj se u nás!

Indikátor síly Hesla

Your password must be at least 8 characters long. To make your password stronger, use upper and lower case letters, numbers, and the following symbols !@#$%^&*()


Před registrací se ujistětě že jste napsali správný email a že v něm máte nějaké místo, hlavně uživatelé seznamu.