Zrod draka: část 7. (rozšíření Krejziho dům!)

[singlepic id=712 w=700 h=66 float=center]

Roku 541 I.E. zaniklo Impérium Morsar.

Císař byl zabit při obléhání Arantie.

Jeho dcera se ztratila neznámo kde.

Mnohé provincie se osamostatnily.

Král Vynion III. vítězil na všech frontách.

Válka trvala pouze několik dní.

(Kroniky Impéria, svazek 28, epilog)

Regdar mne vedl dlouhými tunely.

Byli jsme jeho hosty již třetím dnem. Během prvních dvou jsme se téměř nepřetržitě starali o chudáka Gersitira, nyní byl však již mimo ohrožení života. Proto jsem se rozhodl konečně si promluvit s naším hostitelem.

„Vlastně bych měl být už dávno mrtvý,“ zahájil hovor trpaslík během cesty: „pokud bych samozřejmě byl člověk.“ Usmál se: „Zlatý hábity byly hloupý, jít na mě s člověčím jedem.“ „Na tebe jedy neúčinkují?“ zeptal jsem se překvapeně. Trpaslík zakroutil hlavou: „Kéž by. Pomocí svých vrozených schopností je dokážu potlačovat. Nedokážu to ale věčně. Vlastně už skoro umírám.“

„Nejde to vyléčit?“ zeptal jsem se. „Všechny naše léky jsou zničeny a jejich tajemství ztraceno,“ řekl Regdar: „no a ty vaše – vaše léky jsou na tom podobně, jako vaše jedy.“ Pohlédl jsem na trpaslíka: „Kolik času ti ještě zbývá?“ „Den, dva, týden, pokud se budu pohybovat tak, jako dnes, pokud se hýbat nebudu, tak i tři, čtyři týdny. Přišli jste v poslední chvíli.“

Vešli jsme do gigantické kovárny.

Nalevo jsem zahlédl hromady všech různých rud; od uhlí, přes železo, až po podivné kousky neznámého vzezření. Vpravo stála řada výrobních stolků ověšených nástroji, pak nějaké truhly a koleje, které vedly někam do útrob komplexu. Na obou stranách jsem zahlédl vysoké pece. Vprostřed stály dvě ohromné kovadliny, za nimi se tyčila konstrukce, která přiváděla lávu do různých koutů kovárny. Samozřejmostí byla řada vodních proudů pro chlazení výrobků. Na vrcholu konstrukce plápolal oheň.

Trpaslík mě vedl pod vznosnou klenbou a kolem masivních sloupů, zatímco nám cestu osvětlovalo důmyslné trpasličí osvětlení.

Zašli jsme pod kamennou konstrukci a zastavili jsme se před velkým obrazem na stěně. „Hledáme obraz?“ zeptal jsem se Regdara. „Ne. Tajný dveře,“ řekl trpaslík a prošel do místnosti za obrazem.

Byla poněkud menší, na bocích stály postele. Zahlédl jsem nějaké truhly napěchované zbraněmi a zásobami potravin. Na konci místnosti stála řada knihoven, s očarovávacím stolkem uprostřed. Všechny knihy i prostor okolo stolku pokrývaly pavučiny. Když jsem si jich všiml, Regdar se zasmál: „Správnej trpaslík nečte!“ plácl mě po zádech.

Přešel k enderské truhle a řekl: „Tady jsou poslední poklady trpaslíků.“ Vytáhl svazky svitků. „Nákresy pece potřebné pro tavení obsidiánu, návod na výrobu vrtáků z tohoto materiálu a diamantů, s jejichž pomocí lze těžit podložní kámen. Návod na přeměnu travnaté planiny v houbové podloží – jako na Mykterru. Recepty na lektvary, stohy návodů pro výrobu předmětů. Já ale hledám jen toto: časoprostorovou bránu.“

„To je nemožné.“

„Prakticky ano,“ řekl Regdar: „k použití brány je třeba nesmírného množství energie.“

„Ano.“

„A my, shodou okolností zdroj nesmírné energie máme,“ řekl Regdar a tasil meč.

Zářící ostří prskalo a jiskřilo výboji. Jakoby se sama realita před čepelí tohoto meče cítila jaksi nejistě. Šířil auru čisté síly.

„Stín draka,“ pronesl Regdar: „obsahuje energii schopnou ničit i tvořit.“

„Proč chceš, abychom otevřeli tu bránu?“ zeptal jsem se.

Regdar si odkašlal: „vysvětlení nám chvilku sebere. Jsme součástí mnohem většího konfliktu, nežli bezvýznamné války mezi císařem a králem.“

„Tohle nebudu –“

„Král Vynion je jen nástrojem nepřítele mnohem mocnějšího. Byli to Herobrinovi stoupenci, kteří vyvraždili všechny mé příbuzné. Věděli, že jedině trpaslíci je mohou zastavit v jejich plánu.“

„Jakém plánu?“

„Chtějí dostat Herobrina z jeho vězení v Endu. Každých tisíc let jim v tom trpaslíci zabránili. Teď ale, když odejdeme, Vyvoleného nikdo neochrání a on nedokáže získat lektvar Vnuknutí. Bez něj se Most otevře a svět pohltí temnota.“

„Co chceš dělat?“

„Další Zúčtování přijde za sedm staletí. Ty musíš být u toho.“

„Já?“

„Mé dny skončily, člověče. Já už to nezvládnu. Je načase aby jsi dal do pořádku budoucnost – pak si porádíme ze současností.“

„Jak mám zastavit soupeře nebezpečné i pro trpaslíky?“

„Dám ti Stín draka. Ač nejsi jeho pravý majitel, poneseš jej do bitvy a pak jej zanecháš na místě, které určím.“

„Co ostatní?“

„Brána je jen pro jednoho. Navíc, oni se mezitím alespoň zotaví. Ten kovář stejně ještě několik týdnů neopustí postel. Co se týče císařovy dcery, ta je tu v bezpečí. V největším, jaké jí můžeš dopřát.“

„Takže?“

„Šepot mocných Mojangu slyší jen málokteří, avšak já vidím skrz závoje snapshotů a řeknu ti, co musíš udělat. Po Vyvoleném půjdou všechna monstra, na která narazí. Eliminuj jich co nejvíc, ale tak, aby si tě nevšiml. Půjde po něm Ten, který vládne Enderu. Taky ho sejmi, pokud to zvládneš. Půjdou i po alchymistovi jménem Andagario. Zastav je. A pamatuj: nesmí tě vidět!“

„Proč?“

„Má určité schopnosti, které převyšují i schopnosti trpaslíků. Samozřejmě potom, co vypije ten lektvar. Mohl by se tě pokusit sledovat, až tě budu dostávat zpátky. Cesty do minulosti jsou ošemetnné, Thecio. Vracet se můžeš, cestovat zpět ne. Zpátky v čase se lze vracet pouze do svého vlastního času. Přišli bychom o Vyvoleného. Krom toho: musí se o sebe taky trochu starat sám. Nechraň ho před zraněním nebo před bojem; ochraň jej před smrtí.“

„Dobrá.“

„Zocelí se a pak, až vypije lektvar, se z něj stane ten, kterého potřebujeme.“

„Jsem připraven.“

„Notch tě provázej,“ řekl Regdar a mávl Stínem draka.

Knihovny se rozlétly na kusy, stejně jako očarovávací stolek. Kusy knih vířily vzduchem spolu z úlomky kamene. Exploze odhalila místnost naditou podivnými přístroji.

„Vlez dovnitř!“ zařval Regdar, aby přerušil rachot dopadajících trosek.

Dvakrát se mi zrovna nechtělo, ale poslechl jsem a vstoupil do středu podivného obrazce. Pohlédl jsem na trpaslíka.

„A teď,“ namířil na mě špičku jiskřícího meče: „leť!“

„Ne!“ vykřikl jsem, když po mě hodil Stín draka.

A pak jsem byl najednou někde jinde.

***

Skrz džungli se prodíraly houfy zombií.

Zvedl jsem meč a rozhlédl jsem se okolo.

Hotová armáda nestvůr si klestila cestu liánami a keři. Byli tam i kostlivci – a pavouci. „Hmm. Dáme si rozcvičku,“ stiskl jsem rukojeť meče a výboje zapraskaly.

Pak mě něco napadlo.

Sundal jsem si se zad batoh (ani u Regdara jsem si ho nesundával) a vysypal jsem z něj hromadu obsidiánových plátů. Je na čase vyzkoušet tu krásnou zbroj, pomyslel jsem si a začal jsem si ji natahovat.

Příšery si mne mezitím všimly. Jakmile jsem si nasadil přilbu, už jsem se musel ohnat mýtickým mečem, který překrojil první skupinku bručících shnilotin.

„Dneska strýček Thecio pořádá mejdan!“ vybafl jsem na útočící nemrtvé. „Podáváme drcené kostlivce,“ zasmál jsem se a několik mávnutí meče provedlo s kostrami výše zmíněnou operaci; „flambované zombičí řízky,“ Stín draka bručící nerudy podrobil zkoušce ohněm; „a pavouky na špejli,“ dokončil jsem, zatímco meč propékal placaté monstrum. „Dáš si?“ creeper na mě hleděl, jako by mi přeskočilo.

Sek, a bylo po všem.

Vlastně ne. Jeden podnikavý zombík mě v tom zmatku prostě obešel a teď už byl někde v trapu. Tiše jsem plachtil džunglí a obsidián mě skrýval. Našel jsem ho u jednoho jezírka.

Nad jezírkem stál strom. Na stromě byl nenápadný úkryt. A v něm seděl On.

Namířil svůj luk na zombíka a natáhl tětivu.

ADVENTURE MAPA

(Krejziho dům)

DOWNLOAD

Nelíbila se vám Adventure mapa Hlubiny? Nebo jen prostě toužíte po dalším dobrodružství? Rozšíření Krejziho dům přináší nový příběh! Navíc, pokud jste hráli původní mapu, můžete přeskočit původní dobrodružství pomocí kódové místnosti.

Příběh pokračuje cestou hrdiny domů, kterou však přerušuje Krejziho sklep, stojící v cestě rychlodráze.  Krejzi byl šílený opilec, který si ke svému bezpečnému zpočinutí vybral velice příhodné místo. Krejziho dům je shlukem věží a sklepení, který chystá šílené nástrahy na každého hráče.

Důležité!

Pokud jste hráli první mapu, můžete využít kódové místnosti napravo od startovní pozice. Správný kód otevře železné dveře další systémové místnosti, kde nalezete nejdůležitější předměty z předchozí mapy.

Jak zjistit kód: Zapněte si původní mapu Hlubiny a otevřete knihu Podekování (SYS). Na 1. straně najděte první 4 písmena posledního slova. Tato písmena poté zadejte v kódovací místnosti do terminálu.

Mapa jede na gamemode 2 (Adventure mode), tj.nelze ničit ani pokládat bloky.  Nelze ukládat pozici na postelích, proto doporučuji ukládat pozici kopírováním složky savů. Některá místa jsou poměrně nebezpečná, pokud však vím, vše by mělo jít překonat. (Testováno, avšak neručím za 100% funkčnost)

Je možné, že vydám i další verzi, zvláště pokud najdete nějaké chyby.

Mapa je kompletně v češtině (s výjimkou nápisů ve starém jazyce).

Každopádně prosím, komentujte, hodnoťte a bavte se.

 

  • Již dokončenou sérii Stín draka naleznete zde spolu s dokončenými díly Zrodu draka.
  • Stále probíhají jednání o zfilmování Stínu draka (zítra budeme jednat o traileru).
  • Zfilmování Života creepera bylo z neznámých důvodů smazáno ze serveru YouTube.
  • Adventure mapu Hlubiny můžete stáhnout zde: ↓DOWNLOAD↓
  • Adventure mapu Hlubiny: Krejziho dům můžete stáhnout odkazem pod nadpisem, nebo zde: ↓DOWNLOAD↓
  • Dotazy a návrhy můžete psát na e-mail Shadoe-Restalon@email.cz nebo do komentářů.
  • S pozdravem Shadoe.
  • Malbecak

     jak se de z toho stromu  do šachovnice pomocí tnt, tak bych tam opravil to, že když někdo náhodou tu prohloubeninu prve zaplaví vodou, a pak tam hodí to tnt, což je logický, že zmáčkne prve dolní páčku, už tu cestu nenajde, já sem nad tím strávil půl hodiny, než sem na to přišel. a ty šachovnice je fakt DOST těžká, pač, když to nezvládnu, musím mapu načítat od znova, což je na dlouho. ale jinak je to ta nejlepší mapa, kerou sem hrál

    • Shadoe_Restalon

       Díky, s tím TNT je to fakt, ale já to snad ještě opravím …

      Na šachovnici mám 1 způsob – nakreslit si mapu. Zas tak velká není a když by se ta mapa opatřila souřadnicemi, mělo by to jít. Ale uznávám, že je to těžký …

      Ohledně načítání se omlouvám, ale tak co zbývá, když to bouchne, no …

      Jinak moc díky za pozitivní reakci, TNT – vodní problém se pokusím vyřešit v další verzi.

Přihlásit se...

Zapomenutéheslo ?

Registruj se u nás!

Indikátor síly Hesla

Your password must be at least 8 characters long. To make your password stronger, use upper and lower case letters, numbers, and the following symbols !@#$%^&*()


Před registrací se ujistětě že jste napsali správný email a že v něm máte nějaké místo, hlavně uživatelé seznamu.