Minecraft 1.4.2

Halloween je skoro za dveřmi a další nová verze Minecraftu 1.4, nebo také „Pretty Scary Update“, se nese právě v tomto duchu. A co od toho můžeme očekávat? Převážně samé zajímavé věci související s tímto svátkem. Od strašidelných useknutých hlav až po nové nebezpečné moby. V posledních dnech bylo vydáno ještě několik dalších verzí opravující některé chyby, takže už jako oficálně vychází 1.4.2!

Mojang také pracoval na lepším způsobu jak nahlašovat objevené chyby ve hře. Používání Minecraft Wiki, Reddit nebo například kontaktování někoho na Twitteru začalo být nepřehledné. Vznikly tedy tyto stránky, kde může komunita jednoduše přidávat všelijaké nedostatky.

Spolu s tím vším byly vydány další upřesňující informace ohledně Mineconu v Disneylandu v Paříži konající se 24. a 25. listopadu . Pokud má někdo zájem vystoupit s něčím zajímavým, může se zde zkusit přihlásit. Dále jestli umíte stavět, tak zde máte možnost zaslat svou stavbu na téma Pařížské dobrodružství. Je ale volných pouze tisíc míst a tři nejlepší kousky budou představeny přede všemi diváky, také autoři vyhrají setkání s celým Mojang týmem. Jako poslední tu jsou informace o dětech pod sedm let, že mají přístup zdarma, nebo že bude otevřeno oba dny od desíti do sedmi, a v neděli večer se bude konat párty pouze od 18 let a výše. Na tomto odkaze najdete všechny informace.

[media url=http://www.youtube.com/watch?v=p-tzEu02P-k]

Menu

Seznam serverů

  • IP serveru může být skryta okamžitě při přidání nebo editaci.
  • Vedle odezvy serveru byla přidána verze serveru.
  • Pokud má Váš klient verzi jinou, tak je znemožněno se k serveru pokusit připojit.
  • Pokud najedete myší na odezvu serveru a nemáte stejnou verzi, tak se objeví „Server out of date!„.

Nastavení

  • Chat Settings přejmenováno na Multiplayer Settings.
  • Přidána možnost skrýt nebo zobrazit plášť pro ty, kteří ho vlastní.
  • Přidána možnost zapnout nebo vypnout Fullscreen a VSync.
  • Aktualizovány překlady hry.

F3

  • Koláčový graf se místo klasického stisknutí F3 zobrazí klávesovou zkratkou shift + F3.
  • U „f:“ byly slovy přidány světové strany a přesný úhel, kterým se díváte.
  • Za X a Z byla přidána Vaše poloha v chunku a jeho souřadnice.
  • Klávesovou zkratkou F3 + P vypnete nebo zapnete stopnutí hry při přepnutí do jiného okna.
  • Klávesovou zkratko u F3 + H zapnete nebo vypnete detailnější popis předmětů, to zahrnuje ID, opotřebování, barvu apod.

Hra

Zvuky

[media url=http://www.youtube.com/watch?v=bdYp9jgYzUs]

  • Změněn zvuk chození po trávě, písku, štěrku, kamene, dřeva a sněhu. Další bloky podobné těmto vydávají také nové zvuky (stone = cobblestone, rudy,…)
  • Upraven zvuk u pokládání skla a sněhu.
  • Přidány nebo upraveny zvuky pro téměř všechny moby, dokonce i Ender Dragon.
  • Přidán zvuk pro lezení po žebříku a jízdu ve vozíku.
  • Přidán zvuk při každém získání pěti levelů.
  • Přidány další zvuky vody a lávy.
  • Přidán zvuk zapalování ohně.

Multiplayer

  • Protekce spawnu je nyní vypnuta, pokud není v ops.txt nikdo napsaný.
  • Rozsah protekce spawnu může být změněn v server.properties.txt.

Creative inventář

  • Pomocí Pick Block se mohou duplikovat předměty.
  • V záložce survival inventáře funguje rychlé přesunutí věcí pomocí shift + klik.
  • Při najetí myši na některý předmět se může pomocí číslic 1 až 9 rychle přesunout do hlavní nabídky.
  • Pokud na Vás zrovna působí některý efekt, tak se inventář spolu s ním vystředí.

Příkazy

  • Za číslo u /xp se může dát „L“ pro přidání levelu a ne jen xp.
  • Přidán příkaz /difficulty pro změnu obtížnosti.
  • Přidán příkaz /spawnpoint pro změnu spawnu.
  • Přidán příkaz /weather pro změnu a délku počasí.
  • Přidán příkaz /clear pro smazání inventáře.
  • Přidán příkaz /gamerule, který zapne nebo vypne tyto možnosti:
    • doFireTick – rozšiřování ohně
    • doMobLoot – padání věcí z mobů (na XP to nemá vliv)
    • doMobSpawning – spawn mobů
    • doTileDrops – získání věcí z vyrostlých plodin
    • keepIntentory – inventář zůstane po smrti
    • mobGriefing – poškození světa od creeperů a zvedání bloků endermanem

Další možnosti k příkazům

  • @p – vybere nejbližšího hráče, @a – vybere všechny hráče, @r – vybere náhodného hráče.
  • Přidání podmínek do [] použitím x=0, kde x je podmínka, jsou to tyto:
    • x, y a z – souřadnice
    • r – rozsah (range)
    • m – gamemode
    • l – minimální level
    • lm – maximální level
    • rm – minimální rozsah

Portály

  • Každý mob, který se do portálu vejde, může projít, předměty také.
  • Pokud jste v creative modu, projdete portálem okamžitě.
  • Směr, kterým se díváte, zůstane i po vystoupení portálu.

Adventure Mode

  • Bloky mohou být zničeny jen určitými nástroji (kámen krumpáčem, hlína lopatou apod.)
  • Bloky se dají položit.

Ochočení zvířat

  • Slepice vyžadují semínka místo vyrostlé pšenice.
  • Prasata vyžadují mrkev místo vyrostlé pšenice.

Další změny

  • Dveře, poklop, tlačítka a páčky se dají ovládat pouze pravým tlačítkem myši.
  • Předměty získáné přes /give se přidají do inventáře okamžitě.
  • Zkušenosti se získávají i z rybaření a ochočení zvířat.
  • U většiny jídel byl odstraněn černý obrys.
  • Přidáno NTB tag pro přidání popisu k předmětům.

Opraveno

  • Opraven příkaz /me, který nefungoval pro všechny.
  • Opraven příkaz /tell, který nefungoval správně.
  • Trochu upraveny světla.
  • Opravena druhá vrstva skinu hráče na hlavě, která se při přikrčení zobrazovala špatně.
  • Opraven občasný špatný spawn blaze v Nether pevnostech.
  • Opraveno náhodné teleportování mazlíčků.
  • Opraveno očarování Fire Aspect, které umožňovalo zapálení hráče i při vypnutém pvp.
  • Opraveny entity, které se po nastoupení do vozíku staly neviditelnými.
  • Opraveno občasné špatné zobrazení schodů, slabů a plotu.
  • Opraveno propadávání mobů do země.
  • Upravena animace oklepání mokrého vlka.
  • Mnoho další oprav.

Generování světa

Superflat

  

Tento typ mapy se dá nyní mnohem více přizpůsobit. Na první obrazovce vidíte jednotlivé vrstvy a výšku. Po kliknutí na Presets se Vám ukáže nabídka těchto již přednastavených map:

Jak to funguje (příklad na „Classic Flat“ – „1;7,2×3,2;1“) – První číslice 1 si všímat nemusíme. Za ní ale musí být středník „;“ a jednotlivé vrstvy odděleny čárkou.

  • 7 – ID bedrocku
  • 3 – ID hlíny, zde je před id připsáno „2x“, tím se nastaví počet vrstev. 2×3 tedy znamená, že hlína bude dvě vrstvy vysoká.
  • 2  ID trávy

Toto celé je ukončeno středníkem (;) a některým číslem biomu. Dále se dají přidat strongholdy, rokle, opuštěné doly, stromy a mnoho dalšího. Stačí přidat středník, dopsat anglicky co chcete a oddělit čárkou. Příklad: 2;7,2×3,2;1;village,lake,decoration

Witch Huts

V bažině se nově vyskytují chatrče, kde bydlí čarodějnice. Uvnitř najdete pracovní stůl, kotel a na okně kytku.

Re-Create

U singleplayerových světů byla přidána možnost Re-Create, tedy začít stejný svět úplně znovu. Možnosti jsou tu prakticky stejné jako při vytvoření nové mapy. Můžete změnit seed, cheaty, gamemode, apod.

Další změny

  • Bloky, ze kterých vylézají silverfish, se vzácně vyskytují v biomu Extreme Hills.
  • Mrkve a brambory rostou ve vesnicích.

Bloky a předměty

Beacon block

     

Výroba se skládá ze tří kusů obsidianu, pěti skla a nether star, o které je více napsáno níže. K jeho plné síle musí být položen na vršek pyramidy. Ta musí být postavena z bloků diamantu, smaragdu, železa nebo zlata (ne rudy, ale bloky vytvořené z devíti kusů), nemusí být z jednoho samého materiálu, bloky se mohou namíchat. Beacon funguje i na první vrstvě 3×3, ale pro zpřístupnění dalších dovedností, které poskytuje, se musí přistavět další nákladnější části.

Pokud je vše tak jak má být, z bloku začne zářit pruh světla, které sahá vysoko do nebe. Po aktivaci na něm můžete obětovat smaragd, diamant, železný nebo zlatý ingot za různé schopnosti. Všechny trvají osm vteřin, ale pokud nepřekročíte vzdálenost přibližně 16 bloků od beacon bloku, tak se Vám každé čtyři vteřiny schopnost obnoví.

Primary Power

  • Čtverec 3×3 – Speed (rychlost) nebo Haste (rychlé kopání)
  • Čtverec 5×5 – Resistance (ochrana) nebo Jump Boost (vyskočíte o půl bloku výš)
  • Čtverec 7×7 – Strenght (síla)

Secondary Power

  • Čtverec 9×9 – Regeneration (regenerace) nebo zesílení schopnosti, kterou si vyberete v Primary Power

Kovadlina

    

Výroba se skládá ze tří železných bloků a čtyř železných ingotů. Dokáže padat, ale piston s ní nepohne (tím se vyřešila chyba s duplikováním, která je například u písku). Pokud spadne na některého moba, nebo na Vás, tak způsobí zranění. Ve hře jsou celkem tři druhy – Anvil, Slightly Damaged Anvil a Very Damaged Anvil. Používáním a padáním se opotřebovává.

Slouží k opravování hlavně očarovaných nástrojů a zbroje. Většinou vezme nejlepší dovednost z prvního a druhého předmětu (nástroj musí být ze stejného materiálu) a ještě navýší o jeden level. Takže například z Fire Aspect I a Sharpness II + Sharpness II by byl teoreticky meč se všemi těmito vlastnostmi a Sharpness by bylo III. Opravovat se dá také pouze jeden nástroj, ale musí se k tomu přidat kus materiálu, ze kterého byl vyroben. Také se dá daný předmět pojmenovat. Změnit název jde úplně každé věci ve hře, jenže pokud třeba položíte pojmenované dřevo a znovu seberete, název bude opět původní.

Tohle všechno bohužel stojí mnoho zkušeností. Samotné opravení je jedna věc, ale když se rozhodnete i pro změnu jména, cena se dost navýší. Maximálně bude kovadlina vyžadovat 39 levelů.

Command blok

Command Block   Command Block

Tento blok je určen především pro adventure mapy. Dovnitř se dá napsat každý příkaz ve hře, který se aktivuje redstone signálem. Vyrobit nejde a pokládat nebo editovat ho mohou pouze operátoři. Výše uvedené podmínky v příkazech jsou využity právě zde. Jejich využití například v tomto videu.

Květináče

  

Do květináčů klikem pravým tlačítkem myši se dá zasadit sazenice stromů, mrtvý keř z pouště, malý keřík, kytky, houby a kaktus.

Cobblestone zdi

Cobble / Mossy Walls  

Nové zdi z cobblestone nebo moss stone. V rozích, na koncích a tam, kde postavíte pochodeň se vytvoří sloupek. Vysoké jsou jako plot, takže se nedají přeskočit.

Item Frames

  

Do těchto rámů lze vložit každý předmět ve hře a pravým tlačítkem lze věci otáčet. Na vložených mapách zůstane vykreslená oblast, kterou prouzkoumáte, hodiny ukazují čas a kompas směr. Pověšené rámy nezabírají celý blok, takže je možné je položit i v rozích.

Dřevěné tlačítko

  

Nové dřevěné tlačítko funguje úplně stejně jako to z kamene, ale dá se kromě klasického zapnutí aktivovat šípem.

Carrot on a stick

  

Přidáním mrkve na prut vznikne věc, se kterou se dají do jisté míry ovládat prasata se sedlem. Po nasednutí půjde tím směrem, kam se díváte. Kliknutím pravým tlačítkem začne prase na pár vteřin sprintovat, maximálně jde toto použít čtyřikrát, pak se nástroj přemění zpět na normální prut. Pokud zrovna nesedíte a máte prut s mrkví stále v ruce, tak za Váma půjde.

Diamantová zbroj

  

Diamantová zbroj byla mírně upravena.

Kožená zbroj

  

Kožená zbroj prošla větší změnou.

Obarvení zbroje

  

Kožená zbroj se dá obarvit tisíci odstíny různých barev. Jednoduše se přidá barvivo ke kusu zbroje. Kolena a pruh na helmě zůstanou v normální barvě. Pravým kliknutím na kotel se barva smyje. Obojky ochočených psů jdou také obarvit kliknutím barvivem na psa.

Lektvar nočního vidění

Vznikne smícháním zlaté mrkve s awkward potion.

Lektvar neviditelnosti

Je vidět to, co držíte, zbroj a občas z Vás vylétávají malé částečky kouře. Vznikne smícháním nočního vidění a fermented spider eye.

Zelenina

  

Mrkve

  • Pěstuje se stejně jako například obilí, ale má jen čtyři fáze růstu. Po sklizení vypadne 2 až 4 mrkví, nástrojem s fortune více. Obnovuje dva články hladu a zlatá tři. Velmi vzácně vypadne ze zombie.

Brambory

  • Pěstují se stejně jako mrkev, mají také čtyři fáze růstu. Po sklizení vypadne 1 až 4 brambor, s fortune více. Občas ze sklizně vypadne otrávená brambora, která přidává jeden článek hladu a má šanci na chvilkové otrávení. Jedlá brambora dává půl hladu a uvařená tři. Velmi vzácně vypadne ze zombie.

Zlatá mrkev

Lebky a hlavy

Jediná, která se dá vzácně a legální cestou získat, je hlava od Wither Skeleton (více info níže). Dají se použít jako dekorativní blok, mohou se položit i diagonálně, záleží v jakém směru pokládáte. Druhá možnost je nosit je na sobě. Jsou stejně velké jako hráčova hlava, takže pokud Váš skin obsahuje ještě například nějaký druh čepice nebo něco podobného, tak to bude stále vidět, což s dýni nebo přilbou nejde. Přes NBT tag se dá nastavit jméno hráče a tím hlava dostane jeho skin.

Dýňový koláč

Na výrobu je potřeba dýně, vejce a cukr. Na pracovním stole se věci mohou dát do jakýkoliv okének, žádný přesný recept není. Přidává čtyři články hladu.

Nether Star

Padá z Wither (více info níže). Svítí jako očarovaná a slouží k výrobě Beacon bloku.

 Monster spawnery

  • Přes NBT tagy se dají nastavit tyto věci:
    • Dosah, na který budou aktivovány vzhledem k Vaší pozici.
    • Rozsah, na který budou spawnovat příslušné věci.
    • Nastavení věcí a zbroje, kterou bude mob mít.
    • Maximální počet spawnutých entit.
    • Zda se objevený mob může despawnout.

Další změny

  • Vyrobením mapy získáte prázdnou. Pravým kliknutím myši se začne vykreslovat. Nejdříve je zobrazena malá oblast. Mapa se zvětší přidáním více papíru – mapa uprostřed a kolem vyplněno papírem na pracovním stole. Takto se to dá udělat celkem čtyřikrát. Smícháním stávající mapy s prázdnou se zkopíruje.
  • Pokud je ze strany repeateru napájen jiný, tak se na prvním vytvoří kus bedrocku, čímž zabrání průniku signálu.
  • Dřevo se pokládá tím směrem, na který povrch ho položíte – YouTube.
  • Rychlost šíření ohně nyní závisí na nastavené obtížnosti hry.
  • Tlačítka zůstávají zapnuté o 0.2 vteřiny déle a mají nový recept.
  • Přes určité editory jdou vytvořit vlastní lektvary.
  • Poklop jde položit na horní polovinu bloku.
  • Z osedlaného prasete po zabití sedlo vypadne.
  • TNT jde odpálit hořícím šípem.
  • Přidán obraz moba Wither.
  • U schodů se tvoří rohy.

Mobs

Wither

  

Wither je nový boss, který se dá vytvořit, jinde ho totiž ve hře nenajdete. K jeho získání je třeba postavit čtyři soulsand do písmene T jako u železného golema a na všechny tři horní bloky dát lebku od Wither skeleton. Pokud se na něj podíváte, obloha bude tmavší a na horní polovině obrazovky se objeví jméno Wither a pod tím ukazatel života. Z jeho zabití se získá Nether Star.

K boji používá svou rychlost a střílení tzv. Wither Skulls. Zásah země není příliš velký, ale pokud zasáhne Vás, to už je větší problém. Jeho střely totiž způsobí, že jestli máte hlad devět nebo více článků, tak po dobu dvaceti sekund z vás každou vteřinu vysaje půl srdíčka, které se přičtou jemu. Jeho útoky mají sílu na obtížnost easy 1,5 srdíček (zde vysávání života není), normal 3 a hard 4 (u těchto dvou už efekt vysávání je), ale stejně jako u ghast, tyto střely nerozbijí cobblestone a moss stone.

Wither musí po zrození zesílit. Nejprve má polovinu života a je malý, za pár vteřin se ale obnoví. Po dosažení plné síly způsobí silný výbuch. Jeho samotného to nijak nezraní, ale okolí škody utrpí. Pokud nemá kolem sebe žádné cíle, na které může útočit, tak občas naslepo vystřelí dvě Wither Skulls. Bloky se po jeho doteku okamžitě rozbijí (kromě bedrocku). Zraňující lektvary ho léčí a léčivé zraňují. Láva a oheň nepůsobí zranění, ale může se utopit ve vodě. Až se jeho život dostane pod polovinu, začne zvláštně „zářit“ a je imunní vůči šípům.

Wither Skeleton

  

Nový mob vyskytující se pouze v Netheru v pevnostech. Je vysoký přes dva bloky, odolný proti lávě, nosí kamenný meč a je agresivní okamžitě po Vašem spatření. Jeho útoky působí podobně jako od Wither – po dobu deseti sekund Vám bude každou vteřinu ubírat půl srdíčka a Vaše životy zčernají po dobu trvání efektu. Diamantovým mečem zemře na třetí ránu a vypadne z něho jeden až dva kusy uhlí nebo kostí. Velice vzácně kamenný meč a jeho hlava, která je potřeba pro vytvoření bosse Wither. Spawn egg kostlivce má v Netheru velmi vysokou šanci vytvořit tohoto moba.

Čarodějnice

  

Nový nepřátelský mob, který bydlí v chatrčích v bažině. Jeho vzhled vychází od vesničanů. Nosí trochu křivou čepici, ze které občas vyjdou zvláštní částice. Její nos s bradavicí se neustále pohybuje nahoru a dolu a při boji se zvedá.

Jako útok používá pouze lektvary. Na potkání hází lektvary otravy, zpomalení, slabost a instantní zranění. Ona sama se během boje chrání instantním léčivým lektvarem, odolností proti ohni a rychlostí. Její bojový stav je zvýrazněn občasným držením prázdné lahvičky. Má 26 srdíček a její život se neustále obnovuje. „Splash“ lektvary jí působí o 80% méně účinku než normálně. Jako odměnu za zabití získáte lektvar instant health, fire resistance, swiftness a náhodné přísady do lektvarů.

Netopýr

  

Tento přátelský, ale plachý mob se vyskytuje ve tmě v podzemí. Přes den spí zavěšený někde ve tmavém koutku jeskyně, ale jakmile se přiblížíte, začne zběsile poletovat. V noci občas vyletí na povrch, pokud z podzemí vede cesta. Tím, že je hodný a nepůsobí zranění, se objevuje i na obtížnost peaceful.

Zombie

Zombie Villager

Každý vesničan má nyní šanci, že se po jeho smrti způsobenou zombie stane jedním z nich. Od normálních zombie se liší pouze jinou hlavou. Dá se vyléčit hozením potion of weakness a kliknutím na něho zlatým jablkem ze zlatých nugetů. Změní se do několika minut. Ze zombie spawn egg se občas nakažený vesničan objeví, velmi vzácně se může ve světě přirozeně spawnout. Nakazit se mohou samozřejmě i děti. Ti jsou poté o 50% rychlejší a nehoří ve dne.

Zombie, Zombie Pigmen, Skeleton a Wither Skeleton

  • Podle nastavené obtížnosti zvedají ze země nástroje, zbroj a mnoho dalších předmětů, které si nasadí a budou používat.
  • Po zabití z nich některé sebrané věci vypadnou.
  • Zombie Pigmen má občas očarovaný zlatý meč.

Zombie a Skeleton

  • Mohou objevit s nějakým kusem zbroje nebo zbraní, velmi vzácně s očarovaným vybavením.
  • Pokud mají helmu, tak veškeré poškození od slunce působí na ní.
  • Teprve až se helma rozbije začne mob hořet.
  • Pokud má zombie v ruce zbraň, tak se jeho ruka při útoku zvedá.
  • Luk skeletona je občas očarovaný s power I.

Vesničané

  • Mohou nabízet více zboží, pokud s nima obchodujete často, ale po nějaké době může určitý obchod zakázat a nabídne jiný.
  • Svou přízeň dá najevo tímto způsobem.
  • Naopak pokud mu budete ubližovat, tak některé obchody znemožní využívat.
  • Pokud je hráč u více vesničanů nenáviděn, iron golem na něho bude útočit.
  • Obchody byly trochu upraveny a častěji po Vás budou chtít smaragdy.

Další změny

  • Iron golem útočí na creepery, magma cube a slime.
  • Každý nepřátelský mob za Váma může někam skočit, pokud ho to nezabije.
  • Čím větší obtížnost, tím více bude mob riskovat zranění pádem.
  • Pokud toto udělá creeper a dopadne blízko u Vás, tak bouchne okamžitě.
  • Přes editaci mob spawneru nebo NBT tagů se může změnit rozsah výbuchu a časování creepera.
  • Slimes se v noci objevují v bažinách.
  • Vergis_CZ

    Hlavní přínos tohohle updatu vidím v adventure mapách – je úžasné, čeho se teď dá dosáhnout jen pomocí command blocků a custom spawnerů.
    Rozhodně jeden z největších updatů vůbec.

  • Konečně vesničané nebudou takoví troubové :D

  • Ten Zombie vesničan :DDDDD

  • Robert Noname

    Mám takový pocit že říkali, že ty hlavy budou padat i z ostatních mobů kteří jsou výše uvedeni, ale jen velmi vzácně.

  • Klávesovou zkratkou H + F3 zapnete nebo vypnete detailnější popis předmětů, to zahrnuje ID, opotřebování, barvu apod.     Můžete me to trochu víc vysvětlit nejde mě to 

    • Když poté najedeš myší na nějaký předmět v inventáři, tak vidíš jeho id nebo třeba id barvy u vlny apod. U nástrojů zase například opotřebování. http://i.imgur.com/BTnfi.png

      • Aha… A není to obráceně F3+H ???

        •  Asi ano. :-) Přepíšu to.

        • ToaQvetru

          ty detaily byli jen ve snapsotech pro ty vývojaře aby lépe stím pracovali jinak to není 

  • kdo nehrám MC třeba už od verze 1.3 tak si muže myslet že tenhle MC je lepší a přetím to byla nuda ale jato přesně naopak. teť vívojáři všechno moc zjednodušujou, a ty szarý zvuky a textury byly ohodně lepší skuste si na asi 3 měsíce zahrát MC 1.6 a uvidíte že se doněho zamylujete PS:prosím nevšímejte si gramatických chyb. budu rád za každou reakci děkuji.

    • Vergis_CZ

       A za našich mladých let bylo všechno levnější, děti byly slušnější…

      Míň hraj 1.6, víc se uč psát – tohle je tragédie. Kdyby sis to po sobě místo té omluvné věty navíc přečetl, vypadalo by to jinak.
      Nikdo tě updatovat nenutí – a nikdo na tvůj názor ani není zrovna zvědavý.

      • já su Dizlektik takže dybych sito posbě přečetl takbyto moc nepomohlo. a zajímalo bymě od jaké verze hraješ MC že si dovoluješ ho tak urážet

        • Vergis_CZ

          Nevím, jaká je tu spojitost, ale kupoval jsem to v alfě 1.2.0_01. Každopádně neurážím ani tebe, ani Minecraft. Chci tím jen říct, že všechno se vyvíjí a je to tak dobře. U Mineraftu alespoň můžeš zůstat na staré verzi, na rozdíl od těch cen piva a benzínu, které nedowngraduješ. :)

          • ale musíš uznat že ty zvuky co tam sou teť noví npř chození po trávě tak sou hnusný nereálný a uplně to ničí MC

Přihlásit se...

Zapomenutéheslo ?

Registruj se u nás!

Indikátor síly Hesla

Your password must be at least 8 characters long. To make your password stronger, use upper and lower case letters, numbers, and the following symbols !@#$%^&*()


Před registrací se ujistětě že jste napsali správný email a že v něm máte nějaké místo, hlavně uživatelé seznamu.