Snapshot 12w41a / 12w41b

Halloween se blíží a do vydání 1.4 zbývají přibližně dva týdny. I přesto byla přidána jedna větší novinka. Tento snapshot přináší kovadlinu, která je z jedné strany velmi užitečná, ale z té druhé velice drahá k použití.

Druhou zajímavostí jsou nedávno uvolněné fotky z nových kanceláří Mojangu, takže kdo ještě neviděl, tak zde se určitě podívejte!

Snapshot 12w41a

Kovadlina

    

Tato kovadlina se vyrábí ze šesti bloků železa a jednoho ingotu. Po pravém kliknutí se dají opravit dvě očarované věci ze stejného materiálu a po opravě se přislušné vylepšení ještě dají dohromady. Takže pokud má například meč sharpness IV a druhý knocback I a sharpness III, výsledný bude mít všechny tyto schopnosti a navíc se to větší stejné očarování zvýší o jednu hodnotu. Výsledný meč bude obsahovat sharpness V a knockback I (kdyby měl V a V, tak se nezvětší, limit je právě V). Toto opravení stojí mnoho zkušeností a maximálně by měla kovadlina požadovat kolem 40 levelů. Cena závisí na očarování a typu věci.

Předměty jdou i pojmenovat. Pokud se během toho daná věc také opraví, požadované levely se velmi zvýší. Pojmenovat jdou téměř veškeré věci ve hře.

Kovadlina může padat jako třeba písek, ale díky chybě, která může způsobit duplikování těchto padajících bloků, bylo znemožněno její posun pistonem. Ve hře jsou celkem tři druhy – Anvil, Slightly Damaged Anvil a Very Damaged Anvil. Používáním se tedy opotřebovává. Dá se sebrat i dřevěným krumpáčem, je odolná vůči TNT a kdyby náhodou na někoho spadla, tak má i svou vlastní hlášku usmrcení – Player was squashed by a falling anvil (Hráč byl rozmačkán padající kovadlinou).

Jiné

  • Chat Settings přejmenováno na Multiplayer Settings a byla přidána možnost vypnout nebo zapnout plášť pro ty, kteří ho vlastní.
  • V F3 u “ f “ jsou kromě čísel i světové strany napsány a je zobrazen přesný úhel od -180 do 180.
  • Pro zobrazení koláčového grafu je potřeba zmáčknout shift + F3.
  • F3 + H vypne nebo zapne zobrazení opotřebování nástrojů slovy.
  • Po vystřelení z dispenseru působí vlastně vytvořené lektvary správný účinek.
  • Přes editaci spawneru se dá nastavit časování a síla výbuchu creepera.
  • Zvuk při postoupení na nový level zazní jen po každých pěti levelech.
  • Z krmení zvířat se získávají zkušenosti.
  • Efekt Beacon bloku je mírně tmavší.
  • Opraveno mnoho menších chyb.
  • Nové zvuky kroků pro pavouka.

Ke staženíClient / Server nebo .exe

Snapshot 12w41b

Změny

  • Opravení kovadliny při pádu odstraněno.
  • Opraveno padání hry na multiplayeru při přejmenování předmětu.
  • Opraven nefunkční příkaz /kill.

Ke staženíClient / Server nebo .exe

  • Tomáš Hlavoň

    Ta kovadlina je strašne drahá, na to že sa za opravovanie ešte platí levelmi. Dúfam že ich aspoň budeme môcť nájsť v dedine u kováča.

    • Ladme

      Drahá? Vždyť dohromady nestojí ani stack železa…

      • The Gamer

        Asi myslí tie levely čo to stojí, to spájanie a opravovanie itemov

Přihlásit se...

Zapomenutéheslo ?

Registruj se u nás!

Indikátor síly Hesla

Your password must be at least 8 characters long. To make your password stronger, use upper and lower case letters, numbers, and the following symbols !@#$%^&*()


Před registrací se ujistětě že jste napsali správný email a že v něm máte nějaké místo, hlavně uživatelé seznamu.