Snapshot 13w24a/b

Snapshot 13w24a

Dnešní snapshot přinesl dlouho připravovaný Resource Pack system, který nahradí nynější texture packy. Je to velký krok k mod API, o kterém se před dlouhou dobou mluvilo. Resource Pack bohužel není kompatibilní s texture packy, proto Mojang vytvořil program, který je vám do nového formátu sám převede.

Snapshot 13w24a

Resource Pack

Podpora pro normální texture packy je pryč. V souborech hry vznikla složka „resourcepacks“, kam se vkládají věci jako do klasické „texturepacks“. Rozdíl je v tom, že resource pack má v sobě kromě textur i font, zvuky a mnoho jiných věcí, které si teď ve hře snadno změníte.

Jiné

  • Spawn eggs fungují i při použití na vodu (kvůli mobu squid)
  • Přidáno nové herní pravidlo (/gamerule) – doDayLightCycle (zastaví slunce nebo měsíc)
  • Pavouci mají malou šanci na spawn s nějakým efektem (síla, rychlost atd.)

Opravy

  • Opraven spawn a okamžité zmizení mobů na multiplayeru při nastavené obtížnosti peaceful
  • Opravena nemožnost získat achievement „The End?“
  • Opravena chyba, kdy squid dostával bezdůvodné zranění ve vodě
  • Opravena animace lávy, která byla příliš rychlá
  • Opraven pád hry při nastaveném zobrazení života u jména hráče
  • Opraven tag persistenceRequired, který některé moby zmrazil
  • Opraven eye of ender, který někdy neukázal k nejbližšímu strongholdu
  • Další menší opravy

Snapshot 13w24b

Změny

  • Health Boost je nyní Absorption
    • přidá dvě srdce navíc
    • srdce podle síly zranění mizí
    • obnovují se každých 30 vteřin
    • trvá jednu a půl minuty

Opravy

  • Opraven command block, který vybral hráče z jiné dimenze, pokud nikdo nebyl na blízku
  • Opraven pád hry při pokusu přemístit server v seznamu když nebyl žádný vybrán
  • Opravena zombie, která nepůsobila žádné zranění hráčům, pokud měla upravené životy
  • Opraveno odpojení hráčů ze serveru, pokud napsali „/“ a zmáčkli tabulátor
  • Opravena chyba, kdy příkaz /kill nezabil hráče, pokud měl efekt resistance větší než 5
  • Opraven problém s rychlostí některých věcí ve hře (moc rychle padající písek, rychle tekoucí voda atd.)
  • Opraveno scoreboard, které nezobrazovalo životy z efektu health boost
  • Opraveno health boost, které po vypršení zranilo hráče
  • Opraveno health boost, které se po vypršení odstranilo pouze vizuálně, ale hráč životy navíc stále měl
  • Opraveno gamerule naturalRegeneration = false, které nefungovalo na obtížnosti peaceful
  • Opraven spawner s baby zombie, který způsoboval pád hry
  • Opravena chybějící kvalita připojení u serverů
  • Opraven text v menu z Texture packs na Resource packs
  • Opraven health boost, který se v inventáři zobrazoval jako potion.healthBoost místo Health Boost
  • Opravena špatná textura vozíku
  • Opravena špatná textura fire charge, která byla celá zelená
  • Opravena animace ohně, která se nezobrazovala celá
  • Opraveno špatné zobrazení GUI, pokud byl na obrazovce zobrazen život nějakého bosse
  • Opraven koberec, který nešel položit na některé bloky
  • Opraveny špatně zobrazující se texty po zabití draka
  • Opraveno gamerule doDaylightCycle, které se dalo obejít vyspáním v posteli
  • Opraveno špatné načtení barev biomů po změně resource packu
  • Další menší opravy

Ke stažení

(nemusíte stahovat, pokud už nový launcher máte; něco o launcheru zde nebo zde)

Klient:

Server:

Přihlásit se...

Zapomenutéheslo ?

Registruj se u nás!

Indikátor síly Hesla

Your password must be at least 8 characters long. To make your password stronger, use upper and lower case letters, numbers, and the following symbols !@#$%^&*()


Před registrací se ujistětě že jste napsali správný email a že v něm máte nějaké místo, hlavně uživatelé seznamu.