Snapshot 13w37a

Snapshot 13w37a

Tento snapshot nepřináší žádné zásahy do generování světa, ale zaměřuje se více na příkazy, chat a další malé změny. Mojang také upozorňuje na hraní ve světech vytvořených před prvním snapshotem 13w36a. Je zde chyba, která při použití snapshotů pro verzi 1.7 způsobí neuložení oblastí, ve kterých se spawnují jen určití mobové. To znamená, že například v nether fortresses je v 1.6 výskyt wither skeletons, ale ve snapshotu ne. Oprava prý brzo vyjde jako verze 1.6.3.

Změny

  • Do Command Blocku jde vepsat až 256 znaků
  • Upraveny Nether portály
    • jdou vytvořit z velikostí 4×5 až 23×23, ale musí být obdélníkového tvaru
    • ať uděláte velikost jakou chcete, na druhém konci se vždy vytvoří klasický malý portál
    • aktivovány mohou být z jakéhokoli bloku, ne jen ze spodních
    • možná bude moci Ghast proniknout portálem jako teď Zombie Pigman
  • Upraven chat
    • možnost kliknout na určité místa, která způsobí spuštění třeba příkazu (příklad)
    • na hlášku screenshotu se dá kliknout a to ho otevře
  • Bloky a předměty mohou mít místo ID jména (minecraft:dirt,…)
    • třeba /give @p minecraft:stone_block
  • Upraven příkaz /give
    • pokud si přivoláte nějakou věc a najedete na ní myší v chatu, zobrazí se jméno a její vlastnosti
  • Přidán příkaz /setblock
    • /setblock <x> <y> <z> <TileName> [dataValue] [oldBlockHandling] [dataTag]
    • slouží k přivolání bloků
    • hodnoty pro oldBlockHandling: replace – nahradí určitý blok, keep – položí bloky do vzduchu, destroy – zničí určitý blok a drop z něho vypadne
  • Přidán příkaz /testforblock
    • /testforblock <x> <y> <z> <TileName> [dataValue] [dataTag]
    • slouží ke zjištění určitého bloku

Opravy

  • Voda a led jsou znovu průhledné na Fast Graphics
  • Nové květiny dávají dva kusy barviv místo jednoho
  • Opraven stále spawnující se zombie pigman u portálu při vypnutém doMobSpawning
  • Opraveno stálé získávání XP z množení zvířat při vypnutém doMobLoot
  • Opraven nehrající zvuk ostříhání při použití nůžek na mooshroom
  • Opraven pád hry při přiblížení se ke hranici 30 milionů bloků
  • Opraveny některé kytky, které nešly zasadit do květináče
  • Opraveno očarování Thorns, které občas zranilo nositele zbroje
  • Opraveno menu statistik a achievementů, které nepozastavilo hru
  • Opravena animace a zvuk zapalovače při použítí na creepera
  • Opraveny ender krystaly, které v overworldu způsobovaly lagy
  • Opraveno sugar cane, které nevyskočilo ze země po odstranění vody

Ke snapshotu se dostanete tak, že v launcheru kliknete na „Edit Profile“, zaškrtnete „Enable experimental development versions“ a níže vyberete verzi 13w37a.

  • paul-99

    Tohle bude celkově k 1.7, jsem rád celkově za nové biomy a další vychytávky, ale celkem by se mi líbilo kdyby ve výsledku vznikly celé nové stromy (třeba akácie co jsou na savanách), protože ty současné jsou z sekvojového (jungle) dřeva, ale listí mají klasické dubové, a padají z něj klasické dubové sazeničky (saplingy), což v kombinaci s tím jak se jungle biomy staly vzácnými znamená celkem problém se získáváním červeného dřeva, nehledě k tomu že pokácený strom v savaně už nejde znova vypěstovat, jen případě ručně postavit. A podobně ty stromy v roofed forest biomu, které mají dubové listí a smrkové dřevo…

    • diamond-man 665

      toto samé se děje ve verzi 1.6 a víc = v jungle biomu se spawnovali jednoblokové stromy s dubovým listím ale dřevo bylo jungle ve starších verzích kde byl jungle biom bylo listí též dubové ale dřevo bylo dubové

Přihlásit se...

Zapomenutéheslo ?

Registruj se u nás!

Indikátor síly Hesla

Your password must be at least 8 characters long. To make your password stronger, use upper and lower case letters, numbers, and the following symbols !@#$%^&*()


Před registrací se ujistětě že jste napsali správný email a že v něm máte nějaké místo, hlavně uživatelé seznamu.