Snapshot 14w06a/b

Snapshot 14w06a/b

Verze Minecraftu 1.8 je částečně zaměřena na Adventure mode, který se bez mnohých příkazů neobejde. Na ty je tento snapshot především zaměřen. Aby se ale každý týden nemluvilo pouze o nich, změnila se například i umělá inteligence některých mobů. Třeba Zombie Pigman si k vám snadno najde cestu i přes složité bludiště.

Snapshot 14w06a

Příkazy

  • /trigger <objective> <add:set> <value>
    • objective trigger se nejprve musí vytvořit ve /scoreboard a až poté můžete tento příkaz použít
    • po kliknutí na určený text dokáže něco spustit (jiný příkaz apod.)
    • převážně pro /tellraw (poslání textu hráči)
  • /scoreboard
    • možnost resetovat jednotlivé objectives (/scoreboard players reset <player> [objective])
    • nové kriteria pro sledování zabitých hráčů v týmech (třeba teamkill.red nebo killedByTeam.blue)

Data Tags

  • CanPlaceOn
    • umožní položit dané bloky pouze na jiné určité bloky
    • příklad: /give @p minecraft:stone 16 0 {CanPlaceOn: [minecraft:sand]} (přivolá kámen, který jde položit pouze na písek)
  • HideFlags
    • zakryje určité popisy (tooltip) u předmětů
    • řádky v tooltip: 1/enchantments, 2/modifiers, 4/unbreakable, 8/candestroy, 16/canplace
  • ShowParticles
    • zakáže nebo povolí částice vycházející třeba z hráče, který je pod nějakým efektem
    • stačí za celý příkaz /effect napsat true (vypnutí) nebo false (zobrazení částic)
  • PickupDelay
    • nastaví počet TPS (ticks per second), po jakou dobu nejde předmět sebrat ze země
    • při nastavených 32767 ticks se předmět nedá sebrat nikdy
  • Age
    • nastaví dobu, za jakou předmět zmizí na zemi
    • hodnota -32768 úplně zakáže jeho zmizení

Další změny

  • Mobs mají vylepšenou umělou inteligenci
    • Slimes a Magma Cubes umí plavat a častějí mění svůj směr
    • Zombie Pigmen si k vám dokáží snadno najít cestu
    • možné další změny, zatím neznámé
  • F3/debug screen
    • 14w05, ve 14w06 upraveno
    • Feet přejmenováno na souřadnice XYZ
    • přidáno Day – počítá dny strávené od vytvoření světa
    • přidáno Local Difficulty – peaceful: 0.00, easy: 0.75, normal: 1.50, hard: 2.25
  • Nový achievement Overpowered – výroba jablka ze zlatých bloků
  • V nastavení možnost přiřadit tlačítko pro zvýraznění mobů a hráčů ve spectator modu
  • Neviditelný blok Barrier se v creative modu zvýrazní, pokud ho držíte (textura se za vámi neustále otáčí)
  • Během skrčení v pohledu první osoby se ruka trochu natočí vpravo (před a po)
  • Sbírané předměty létají k nohám místo do hrudi

Opravy

  • Opraveno špatné počítání vzdálenosti ve scoreboard
  • Opraven příkaz /clear, který neuměl zpracovat mezery v názvech
  • Opraveny parametry @a, @p, @e a @r, které nezahrnovaly mrtvé hráče
  • Opraveno nenačítání chunků při spectování mobů
  • Opraveno GUI, které občas mělo jiné barvy při držení určitých předmětů
  • Opravena nemožnost otevření vozíku s truhlou ve spectator modu
  • Opravena špatná textura neviditelných slimů
  • Opraveno bezdůvodné vycházejí částic z některých bloků
  • Opraveno špatné zobrazování zranění mobů
  • Opravena špatně zobrazující se hlava ovce
  • Opraven spectator mode, ve kterém šlo manipulovat s vozíky
  • Opraveno špatné zobrazení obsahu trapped chest ve spectator modu
  • Opraven špatně umístěný pohled při spectování baby zombie
  • Opraveno duplikování předmětů při jejich opravě
  • Opraveno zobrazování názvu předmětů při projíždění hotbarem ve spectator modu
  • Další opravy v kódu hry

Snapshot 14w06b

  • Opraveno špatné zobrazení nástrojů z pohledu třetí osoby
  • Opraveno špatné zobrazení slime bloků
  • Opravena špatná textura hlíny při vypnutém smooth lighting
  • Opraven stín postavy, který se zobrazoval přes předměty v inventáři
  • Opraveno sezení ve vozíku, kdy vás hra brala jako tři bloky vysokého
  • Opraven piston, který i přes správné položení směřoval jiným směrem
  • Opraveny špatné stíny bloků při vypnutém smooth lighting a grafikou Fast
  • Opraveno negenerování vysokých rostlin
  • Opravena špatná textura kaktusu zobrazující se v květináči
  • Opravena špatná textura částic při rozbijení cedulí
  • Opraveno podivné zobrazování okolí při rozbijení glowstone
  • Opraveno špatné zobrazení plášťů při skrčení
  • Opraveny stíny slimů, které byly u každého stejně veliké
  • Opraveny chyby způsobující pád hry (rozbití některých bloků, zabití slimů apod.)
  • Další opravy v kódu hry

Snapshot získáte zaškrtnutím „Enable experimental development versions“ v launcheru v „Edit Profile“ a vyberete verzi 14w06b.

Přihlásit se...

Zapomenutéheslo ?

Registruj se u nás!

Indikátor síly Hesla

Your password must be at least 8 characters long. To make your password stronger, use upper and lower case letters, numbers, and the following symbols !@#$%^&*()


Před registrací se ujistětě že jste napsali správný email a že v něm máte nějaké místo, hlavně uživatelé seznamu.